Augustin Boisvert, painter and widower, and his two daughters, inherit a mysterious house. During the first visit, the old guard frightens them as much as the frescoes which recover the walls. Forced to spend the night there, Augustin watches over his sleeping daughters and draws Camille's face before falling asleep. The next day, Camille has disappeared and also the drawing. A young woman then makes her appearance.