A group of passionate European mavericks join forces on an ambitious project: the Federation Internationale of Football Association (FIFA). An epic, untold story that brings to life the inspiring saga of the World cup and the three determined men who created it. Driven by their vision and passion, Jules Rimet, Joao Havelange and Sepp Blatter, overcame their doubts and fought obstacles and scandals to make the World Cup a reality. Spanning the tumultuous 20th Century, this timeless saga celebrates the game that, despite it all, became not just a worldwide sport, but an expression of hope, spirit, and unity...