Frank takes his new salesman's briefcase to start his first day in his new job. He's sixty years old. When he arrives in a quiet suburban neighborhood to sell his plastic containers, he meets Glaïeul, who sweeps in like a whirlwind, taking advantage of Frank's kind nature and his car to try to win back her married lover. But her lover is not at home, and nothing happens according to plan.