Trénette is a skirt for special occasions. Each week, for six days, she gets ready fr Sunday, the day she goes out. Between her owner, her friends in the wardrobe an her great enemy the little black dress, her patience always pays ff as when the Sunday fete at last starts in the streets of Paris.