On the heights of Beirut, a mother finds a pair of trousers on her balcony. After research in her circle of acquaintances, these trousers belong to nobody. The arrival of this unusual object from then on installs a climate of tension within the household. Divine appearance or absurd coincidence, who do these trousers belong to?