Bici is 18 years old and lives in Liège, in Belgium. Plump and talented, she sings in a rock group, whose guitarist, Vince, is her childhood friend. Bici is secretly in love with him, the way she's always been. When Anita arrives in the group and in Vince's life, Bici tries to get rid of the intruder - any which way she can.