Time is short for Jacob, an old American man who, knowing to be condemned by a disease, decides to return to the United States to find his daughter whom he abandoned years earlier. Jacob will have to implement everything to make this last journey, somehow or another, to find a redemption and maybe a reassurance. But this journey will not be the one that he believes.