One evening, four boys provoke a car accident. Panicked, they leave the place of the drama and part without carrying assistance. Among them, Samuel, the real person in charge, runs away and stumbles into a fountain. Wet, exhausted, and sleepy, he meets Agnès, an abandoned young lady.