Chili 1974. Justa, Lucia and Luciana Quisper, three shepherdesses in the Altiplano, lead a quiet life according to nature's rhythms. When Pinochet comes into power, this ancestral way of life is challenged. The three sisters go through an existential crisis that will have a unique impact on Chili's contemporary history.