When a body becomes a prison, not easy to free ones self even on parole. The route for Théo will be full of pitfalls until his last breath. Step after step, he has learnt to live each day in this body ten times too big, ten times too big. Under the cruel and contemptuous look of the common or the commoners, Théo has had his heart scared. A deaf but real suffering. This heart full of love who searched all through his life for his soul sister.