Samia, fifteen, lives an existential crisis, pulled between the traditionnalisme of her family and her wish to do athletics. She gets acquainted with Hicham, a young hope who is seventeen, her offers that they train together. Hicham becomes more than a training partner in the eyes of the girl and she invites him to participate in a competition without her parents agreement.