Thirty years later I’m on my way to Macao where I have been since I was a child. I got an e-mail, in Lisboa, from Candy, a friend I hadn’t heard from in ages. She told me that she had been involved yet again with the wrong men and asked me to go to Macao where “strange and scary things” were happening.
Tired, after a long flight, I’m approaching Macao aboard the jetfoil which will take me back to the happiest time in my life.