Six months after the death of his wife in a car accident, Roberto and his teenage daughter Alejandra set off from Vallarta for a fresh start in Mexico City. Alejandra finds her feet more easily than Roberto but very soon, she has aroused the baser instincts in her classmates. Ashamed and unable to tell her father about the escalating bullying at school, Alejandra’s silence ultimately takes a dreadful toll.