Valeria is preganant, and in love. Only 17, she's decided with her boyfriend to keep the child. Very quickly overwhelmed by her new responsabilities, she asks her mother, living far away from Valeria and her sister, to come back to help her. Upon her arrival, April takes things in hand, and progressively replaces her daughter in her everyday life... Right up to crossing a boundary...