June 6th, 1944. An American soldier understands the sad reality of his identity with measure of his breakthrough on the Normandy beaches. It is facing a certain death that he will stare at the worst. Every individual is different from the other. But under the same orders, facing death, no matter the military rank, the social class or the physical differences: one is another.