In his small New York apartment, where he lives with his wife, Leeward, a talented and atypical musician, composes pieces of music using the toys of his three-year-old-daughter, Rainbow.
Lilas, a young video artist, drags her suitcase from underground artist squats to trendy galleries, hoping to break through into the exclusive contemporary art world.