That unexpected event only makes the existing conflicts between the two brothers worse. Their professions, their life choices and even their wives couldn’t be more different. Religious austerity on one side, intense enjoyment of life’s pleasures on the other. They have nothing in common but their aging father who’s losing his grip and their respective daughters who adore one another.