A little boy, on the evening of his tenth birthday, receives an anvil from his parents and never parts from it. This cumbersome present makes his life particularly difficult and prevents him doing what he wants too, including approaching the one that he loves. But we are in a tale. And in a tale, everybody is entitled to a second chance.