Discovering that his wife is an escort girl, Jeremy decides to organize masked evenings in which he stages himself for colossal sums of money. He gets hooked and participates, incognito, in these orgies. Between extreme humiliations which he puts upon his wife and the need to protect her from the crazy people to whom he exposers her, then starts a situation from which he does not know how to extricate himself.