Left from inmost depths of the Amazonian forest to knock right in the heart of the city, death roams, abandoning its victims totally exangues. A real nightmare for the forensic scientist more and more concerned by these murders, at the point to relive them on many hallucinatory flashes. In the term of torture, watch out for him his own devils stemming from some blood of punishment.