Lucie, a door to door hairdresser, meets of Martial, a handicaped young man. The physical and emotional isolation of this man touches the young woman. At the request of the young man, she agrees to visit him as a masseuse, her former profession. In spite of her own hesitations and those of Vittorio, her husband, will Lucie agree to exceed the limits of her mission to help Martial to discover his body?