Feeling. Even though she is an adult, Emma is only now discovering the meaning of this word. She will now learn to embody it with the help of other persons with disabilities – like her – and with the support of Elisabeth, the special needs educator. Emma doesn’t know how to open up. But is she really the one who represses the most her feelings?