Inspired by a true story, Mollusks is a closed set shot in a chalet situated on a dune in the North of France. History of customs, settling of scores, the raid of a man into the calm of a family creates a drama, an unspoken secret, known by all and nevertheless repressed. The devils of the past spring out, confusion settles in, what to make of this man?