Discovering native African people, their traditions, customs and ways of life. These heroes are called: the Bochimans, Pygmees, nomadic Berbers, Surmas, Hamers, Himbas, Yorubas and Dogons... All live outside time and westernization. All have kept the customs of their ancestors, believe in their own gods, and protect their worlds from globalization.