Victor and Rainer take the commuter train to spend the evening in Paris. They go from one disappointment to another, from failed chat ups at a nightclub on the banks of the Seine to street brawls. But as they get caught up in the night, they leave the city behind and wander in a forest. In the silence of moonlit nature, their mutual desire becomes increasingly vibrant. A new day is born from their friendship.