Between Two is a symbolic space of experiment and meeting for our two artistic universes. A ground far from the civilization, where the direct confrontation of our people's bodies with the nature, the weightlessness, the height of a rock, the slope of a mountain, an isolated tree are so many symbolic escapes. The notions of effort, stamina, pondering, challenge, duality, mutual aid and nonsense live in each of the scenes.