Roberto is a young and ambitious lawyer who is going to marry Sara. Everything is perfectly planned out in his life. While in charge of an expropriation, he encounters Micol, a magnificent and provocative young woman from a small Tuscan village. This is when things start to get complicated.
Fabio, a famous anchorman, has been a perfect husband for 25 years. At a party one night, he encounters Eliana, a femme fatale full of surprises. This one-night stand proves to be more than he bargained for when she refuses to leave the following day.
Adrian is an American art history professor who moved to Rome after his divorce. He is friends with Augusto, the concierge of the building where he lives. Augusto's vivacious daughter Viola is about to disrupt his peaceful existence and relight his fire.