Malik & Franck are dustbin men. They have just accomplished their dream: buy a pizza van, to at least be the own boss. Malik put forward the money for the van. Even so, the day that Franck pays him back in cash., they find out the the cahsdesk of the decahrge has been broken into. Malik starts to doubt about Franck and the money that he has in his hands.