Nowadays, in an underground parking plunged intodarkness and only lit by the lights of three cars, an organizer of secret bets, an alcoholic doctor, a teenager and two very attractive young women meet to attend a strange show: two duellists are going to fight with swords and put at stake their life. The rules of this duel: all knocks are allowed. In the end, the money of the bet will go to the one who will get out of it alive.