A seven-year-old girl and her parents take refuge in a house isolated in the middle of the nature. A latent malaise reigns within the family. It is through the artless glance of the girl that we are going to decipher little by little the hideous situation in which are the characters. His discovery of the world takes place as this one sinks into nothingness.