It is the day of practical class for 4th years of primary school. An unexpected event comes to disrupt the class. A new pupil has arrived! Everybody is curious to know where she is from and what shes like. Especially Sébastien, secretly in love with her. But it is not going to be easy for him to approach Luna. He is deaf and does not especially want her to know it.