Charlemagne Palestine, New York musician in Brussels, and Pip Chodorov, film-maker from New York in Paris, evoke their home town through images filmed in 16 mm, sounds taken over the years, songs, electronic music, as well as a new composition of Charlemagne Palestine: The Pastrami Recordings.