Can the life of a species continue if it has tnothing to parasite on? In the future, when the uncontrolled industrialization and the excessive use of the global resources will irreparably have altered the ecosystem, all the animal and vegetable species will be weakened, and, by a domino effect, the disappearance of some of them will entail the disappearance of some others.