This Thirst entails us in a hypnotic journey along the elevated railway of Dubai. The disproportionate architecture which lines rails is trapped by a warping camera which is going to twist roads and buildings. The singer Reham accompanies this worrying course by sending us a message.
This movie can be concidered as a clip, but it is not about an order movie. It was produced as an independent short film and the song was written for the movie.