Cathy lives in Neuvy-sur-Barangeon. She works in a coffee shop called the Edge of the World with her best friend, Marie. One particular day in February, she meets Joel, her new neighbour. Together, they go to the concert of Sexy Sushi, a group which seems to drive everybody crazy. During that night, an improvised party takes place at Cathy's. The party turns into a nightmare.