The author films in a very singular way people extravagantly singular. In a closed and Kafka's atmosphere. The twins José and Alfred M. speak to each other about life, people, their Moman. Overflowing with a passion loaded with the biggest of sufferings, the monologue which holds the entity of the twins M., about women and their mother, takes on gradually a look of at once comic and tragic analytical session. Here are two characters from life never seen in the cinema.