The portrait of a contemporary dancer in Taiwan. A film work in color with a break B, pixilation. A frontal movie where the body movements correspond to those of the camera. An interaction between the choreographic and film which describes in the closest way the tragedy of the solitude of the artist. A visual reflection on the impact, the vibrations, the modified states of the consciousness of the artist.