Movie in two painting screens. The angel Gabriel, intense bright attraction, comes to meet Marie, young woman of flesh and blood. He announcesto her that she is going to be the mother of Jesus, son of God. It is the mystery of Incarnation. Then the angel withdraws and leaves Marie with her feelings.