A sister and her small brother spend time at home in front of the television. The sister receives a phone call and locks herself in her bedroom. Her brother spies on her while she caresses herself with her telephone by saying: I want a man. Later, a young man arrives at their home. When the sister and her lover sleep, the brother steals the mobile, locks himself into his bedroom and caresses himself by saying: I want a bike.