Leda is one the flagships of the Italian economy, a company of which its founding family and the Italian nation is proud. The Rastellis have built an empire that stretches over 5 continents. Subject to the rules of a ruthless world market, they must constantly find solutions to stop the company from going under. Falsifications, corruption, political lobbying: anything goes when it comes to maintaining the appearance of a flourishing entreprise.