Yannick waits in a coffee shop. He has just been let down. As he gets up to leave, he perceives a very beautiful young woman who enters and sits down at the nearby table. Immediately under her charm, he imagines, then one thousand manners to approach her and puts them into practice. The young man, in his precarious exercise, confuses reality and fantasy, which will of course place him in a very complicated situation before the woman of its dreams.