The young Bienvenu is lost in a faraway desert. As he dies of exhaustion, the devilish chief of the border post of the desert, Sandgate, saves him from death. But this generous gesture has a heavy price: his freedom. He will have to serve on that post for eternity to kill imaginary rebels. Now prisoner of the chief's insanity, the young recruit will have to fight to shield his own humanity and escape from hell.