A first crime when he was 9 years old. An established reputation at 27. The gangster Renato Vallanzasca is in the news in Italy. His charm and humor win over the hearts of most Italians, despite the violent attacks perpetrated by his gang. Arrested many times and now serving a quadruple life sentence, the man known as the Angel of Evil has scoffed at penal institutions and created his own legend.