Zinos, a young restaurant owner in Hamburg, is going through a bad patch. His girlfriend Nadine has gone to live in Shanghai, the clients of his restaurant, Soul Kitchen, don't go for the gastronomic cuisine of his new chef, a talented but temperamental type, and he's got a bad back!
Both these decisions prove disastrous: Illias loses the restaurant in a gambling game with a shady real estate agent, and Nadine has met someone else. But the two brothers perhaps have another chance to save Soul Kitchen's existence, if they manage to get along and work as a team.