Salomé is interested only in it. Her neighbor Nicolas also, but him, he does it. He does it alot and with a lot of girls that he brings back to the flat. Salomé would like to be one of the girls. So, she roams around Nicolas who does not take any notice. Because, after all, Salomé is only a kid.