A little boy, the name-less, lives outside of the world, in a place which he contributed to shape. He lives protected and locked there at the same time. One day, sounds and images coming from outside awaken his desire to see the world. He runs away, pursued by his abandoned creation and terrified by the unknown. He meets then a girl.