Frou-Frou is a 16-year-old peddler. She comes to the attention of four gentlemen who agree on helping her to improve her situation. They teach her to behave like a lady and introduce her to the upper class. But she falls in love with an unsuccessful artist who commits suicide after he has befathered her with a daughter...