A terminally ill Mr. Bard, a casino bus driver forced to quit his job, miraculously wins a fortune playing roulette. Instantly becoming a millionaire, he wants to fulfill his life's dream: to become a father. This plan is opposed by his greedy relatives who would go any low to take this money away from him. They are being led by a small-time crook. Mr. Bard's natural shyness and good heart lead him to the journey of self-exploration and finding his true love.