Alex and his older brother Víctor live with their handicapped father in Bogotá. Víctor is part of a gang of small time bootleggers. To prove himself that he is as capable as his brother, Alex decides to rob the warehouse were the elder works with the help of a rival gang. The heist turns to tragedy when both brothers meet face to face.