Outside, it is a strange disease. That looks like the end of the world. But Betty and Todd love each other more than everything. Betty falls ill, like the monsters, there, outside. Her body merges with all that she touches, to begin with the bed sheets. Can Todd continue to lovin a monster? He decides that yes, he just has to adapt himself. As far as becoming the other thing, quite other thing.